Night Market Krabi

21 augustus 2016 - Krabi, Thailand

In het weekend is de nachtmarkt in krabi. Vorig week was het nog afgelast i.v.m. aanslagen. Je kunt bij alle reisburo-tjes een tour boeken maar wij kozen voor het rode taxibusje waarbij de in de bak zit met een dakje erop en :..... een ghettoblaster.. Je kunt je eigen telefoon aansluiten en muziek afspelen.

Mr. Bill, zo liet hij zich noemen, had een scherpe prijs en wilde ons wel wegbrengen. Het bleek wel een eindje weg te zijn, dik 20 km. Bij het uitstappen hoefde we niet te betalen dan deden we maar als we terug waren. Dat gaf hem de zekerheid voor 2 ritjes.

De Nightmarket was een echter pasar malam in de openlucht. Optredens, voorstellingen, dansen en heel veel eettentjes. We deden ons tegoed aan babipangang en geroosterde mais. Er was ook veel vis.Een hele leuke markt en bij het zien van zoveel eten ga je zelf ook eten.

een dag erna wel dun van stof maar dat is niets vergeleken bij vorig jaar. Dat hebben we er graag voor over.

's avonds live op de kamer bij fox sport nog even Heracles-Feynoord gezien. Door het tijdsverschil zagen wij de wedstrijd 's avonds terwijl het in NL 's middags was.

Groetjes, Ferdinand

1. Ben en Guusje:
    23 augustus 2016
    Blijf gezond allemaal en tot gauw.