Dag 5 vrijdag

22 april 2017 - Sanur, Indonesië

Het begon wat bewolkt dus voor ons de gelegenheid om een uitstapje te maken, dit keer naar het vogelpark op Bali. Bij de ingang van het hotel troffen we Madi aan die ons wel wilde brengen voor 350K. Terwijl wij in het park waren bleef hij op de parkeerplaats wachten.

Natuurlijk kwamen we niet alleen voor de vogels maar ook voor de komodovaraan. Vele soorten inheemse vogels gezien maar ook uit andere delen van de wereld. Het had wel een hoog Burgers Bush gehalte. Overal kon je met de beesten op de foto en ook deze keer werd ik weer ondergescheten.

Het hardlopen gaat steeds beter en het is prettiger lopen als er schaduw is. Stefan heeft ondertussen de vellen er bij hangen op zijn neus en schouders. Het warme water en klimaat bevalt Marion bijzonder goed. Op de kamer is het voor haar te koud, dus meestal extra kleren aan of onder de dekens.

Op het strand hebben we deze week 's avonds al een balinese dansvoorstelling gezien. Vrijdagavond hebben we gegeten bij de sjieke strandtent van het Prama hotel waar een vuurshow bezig was. Daarnaast werd uitgebreid een bruiloft gevierd en je ziet ook prive paviljoentjes waar je romantisch met z'n tweeen kun dineren op het strand.

Inmiddels heb ik het ook aangedurfd loempia te eten bij het primitieve strandtentje. 3 drankjes, 2x loempia en 1 x nassi is 80.000 Rph (5,60 eur) terwijl in het vogelpark 3 drankjes alleen al 98.00 rph kosten (bijna 7 euri).

1. Ben en Guusje:
    22 april 2017
    Ik wordt gelukkig niet alleen ondergepoept door de meeuwen. Geen verschil een papagaai of meeuw, toch?1