Dag 3 en 4 op Bali

20 april 2017 - Sanur, Indonesië

Gister, woensdag een lekker rustig dagje gehad aan het water en zwembad. Stefan en ik hebben een jet-ski gehuurd en lekker een halfuurtje op het water gecrossed. Volgens Marion leek het vanaf de kant niet zo snel te gaan, maar we hadden er behoorlijk de sloffen in. 's avonds weer gegeten in Sanur: ik Nassi Campur, Marion Rendang en Stefan een echte lasagna.

Bij terugkomst in het hotel nog wezen skypen met Hans en Dylan.

Dag 4 donderdag: de nieuwe duikbrillen zijn uitgeprobeerd in het zwembad en vandaag heb ik me laten masseren voor 100.000 rph = 7 eur voor 50 min. We willen ook nog naar een spa bij het hotel hiernaast. Stukkie duurder maar na 17.00u is er een voordelig tarief. Ook nog een sim kaartje aangeschaft om naar NL te kunnen bellen. Na een paar pogingen Opa en Oma kunnen bereiken in Almelo.

Hardlopen op het einde van de middg bevalt beter dan 's morgens vroeg.De sarongs zijn gekocht voor een eventueel tempel bezoek, en nog souvenirs ingeslagen. Ondanks de hitte is het goed vertoeven hier.

1. Ben en Guusje:
    20 april 2017
    Ik hoop dat jullie het kunnen volhouden daar. Nog heel veel plezier gewenst.
  2. Jeannette:
    21 april 2017
    Tja, donderdag is altijd lastig om opa en oma te bereiken. Markt, Mac Donalds en Bingo ha ha ha. Leuk te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Groeten uit een koud Wierden.