Dag 2 op Bali

18 april 2017 - Sanur, Indonesië

Prima weertje, zonnetje schijnt en geen regenbuitje gehad. Je zou bijna vergeten dat het tweede paasdag is. Ontbijten in de buitenlucht met uitzicht op het strand. Zwemmen in het zwembad is in lauw water. De zee biedt een beetje verkoeling. 'S ochtends een briefing gehad van reisbureau waar de uitstapjes nog eens toegelicht werden. Vanuit het hotel zijn we met de gratis pendeldienst naar Hardy's shopping center geweest.

Voor die tijd hebben Marion en Stefan nog een maaltijd genuttigd bij een tentje aan het strand. Ik vertrouwde het niet en heb bij het hotel een tosti gegeten. Ben namelijk wat gevoeliger dan de rest van de familie..... 's avonds wezen eten bij Massimo pizzeria in het centrum van Sanur, twee jaar geleden ook geweest. Een ritje van hotel naar Sanur kost 30.000 rph =2,10 eur met de blue bird  taxi. Bestond 30 jaar geleden ook al toen zijn we met een bus van die maatschappij wezen rondtouren.

Vanochtend (dinsdag) om 7uur al wezen hardlopen. Zonder warming up en cooling down want het was inmiddles al 27 graden.

Lekker relaxed sfeertje, niet superdruk en je voelt je al gauw senang.

1. Hans:
    Hallo Allemaal,

Dat klinkt goed!

Een warming up heb je hier wel nodig.
    Vannacht nachtvorst gehad, en ik hoorde mensen al vroeg de ruiten krabben.

Veel plezier verder, en geniet er maar lekker van.

Groeten,

Hans
  2. Jeannette:
    18 april 2017
    Ik lees het al tosti en pizza, toch geen echte Indo dus!
  3. Marion:
    18 april 2017
    Nee Jeannette, hij is bang om Bali weer te missen. Stefan en ik hebben al lekker op strand gegeten en dat was super lekker. Gisteren inkopen bij Hardy's en daar was Ferdinand ook nog niet geweest