Vliegreis naar Surat Thani

17 augustus 2016 - Khao Sok National Park, Thailand

Air Asia is duidelijk een prijsstunter net als Easyjet en Ryanair bij ons. Bij aankomst op het vliegveld moest je buiten wachten omdat de detectiepoortjes net achter de voordeur waren. Eenmaal binnen was het maar op 1 plek een lange rij en dat was bij Air Asia.

Aan boord werd niets aangeboden, de drinks en de maaltijden konden gekocht worden.

Gelukkig viel de wachttijd mee en hadden we de gelegenheid om bij de Mac wat junkfood te scoren. Op Chiang Mai hadden we nog een lsurf om het vliegtuig in te lopen maar bij aankomst op Surat Thani was het een gewone trap naar buiten.

In de bagageband kon je je niet vergissen want er kwam maar een vlucht binnen.

Onze chauffeur hadden we snel te pakken en daarna begin je aan een rit waarvan je vooraf niet weet hoelang die duurt. Dit keer was het 1,5 uur, in het midden van het Khao Sok Nature Park.

Het resort lasorchidas heeft een tiental huisjes gebouwd op een heuvel. We hadden de laatste twee. Best wel een steile klim naar boven. Als je in het donker aankomt en weet dat je in een natuurpark zit dan denk je al gauw: in the middle of nowhere. Maar als je de straat oploopt richting rivier dan barst het van restaurantjes en winkeltjes.

Groetjes, Ferdinand

1. Ben en Guusje:
    19 augustus 2016
    Denk aan de wilde dieren 's avonds. Veel plezier daar en geniet er van.
  2. Marion:
    19 augustus 2016
    Supermooie omgeving hier. Het voelt alsof je in Burgers Bush overnacht. Mooie natuur, veel dieren en flinke regenbuien. Paradijs op aarde:)