Vlucht gemist

5 augustus 2016 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

Denk overstap gaat niet door, we wachten nu op onze persoonlijke begeleider, hopelijk incl. Golfkarretje. We hebben 2 opties aangeboden gekregen, 1 of 2 nachten gratis in een hotel verblijven in Dubai, of we gaan met 1 van de 6 vluchten van vanochtend. Leuk begin

1. Marieke:
    5 augustus 2016
    Succes familie, hopelijk een beter vervolg van de reis.

Groetjes Matthijs, Marieke en Linde
  2. Jeannette:
    5 augustus 2016
    Ik ga nu géén lullige opmerking plaatsen zoals "je kunt ook rechtstreeks van Amsterdam naar Bangkok vliegen". Vertragingen zijn echt heel vervelend, dus ik hoop dat jullie snel verder kunnen. En voor Dylan en Stefan een klein voordeeltje nu kun je misschien toch Dubai beter bekijken. Veel succes.
  3. Hans:
    Hallo allemaal,
    Wat een verhaal, geen leuk begin van jullie reis!
    Maar misschien zien jullie zo nog iets van Dubai?

Ik hoop dat de rest van de reis beter verloopt!!!

Groetjes,
    Hans
  4. Ben en Guusje:
    5 augustus 2016
    We hopen dat jullie de juiste keuze maken en evengoed veel plezier.
  5. Nettie:
    5 augustus 2016
    Dat is jammer. Maar er zijn alternatieven en is beter dan op een luchthaven hangen. Goede reis verder
  6. Marion:
    5 augustus 2016
    Hallo allemaal, wij vinden het niet jammer. Eindelijk de gelegenheid om even in Dubai te slapen en te genieten van alle mooie gebouwen. Naar buiten kun je niet want het is hier zo warm. We zijn 5 minuten naar buiten geweest, maar ook snel weer naar binnen. Gelukkkig hebben we in Bangkok een dag niets gepland, dus zullen niets missen van de reis. Het hotel ligt prima zoals Stefan al heeft verteld en het eten vanavond was ook super. Dus morgenvroeg gaan we rechtstreeks naar Bangkok en niet via Bangladesh zoals sommige voor ons en Stefan heeft zijn zin. Een keer overnachten in Dubai.