Aangekomen in Garut

29 juli 2015 - Garut, Indonesië

Hallo allemaal,

We zijn net aangekomen in Garut en hebben na een paar dagen weer internet. Het is hier supermooi met zwemwater uit een warmwaterbron. Weer een beetje luxe na een dag in de bush. Tocht door de jungle gemaakt met kapmes en via stenen het water overgestoken. Nou ja via stenen. Ik was ontzettend nat.Maar ben wel mee geweest en dat ondanks de enorme spinnen waar we onderdoor moesten. Gelukkig wist ik dat de avond ervoor niet toen we in het donker de bush zijn in geweest voor de verlichte paddestoelen. Het was een mooie ervaring! Gisteren en eergisteren bij tante Yethi gelogeerd. Heeft goed voor ons gezorgd en lekker voor ons gekookt. Gisteren zijn we zonder Ferdinand naar de tanguan prahu geweest en de warmwaterbron. Ferdinand heeft van tante Yethi wat voor de darmen gekregen en knapt nu weer op gelukkig. Maar we hebben een hele leuke chauffeur die goed op ons past en ons ook naar de Anklung school heeft gebracht. We vonden het alledrie heel mooi en Dylan en ik hebben ook nog mogen mee dansen.  We genieten allemaal van deze reis en voelen ons er eg thuis. Tot de volgende keer. Groetjes Marion

1. Hans:
    29 juli 2015
    Hallo, Allemaal
    Leuk om te lezen , maar nog leuker om jullie te zien via Skype en te horen dat het goed gaat, en dat jullie het fijn hebben!

Geniet ervan, voor je het weet ben je weer in dit kikkerlandje!

Groetjes, Hans
  2. Ben en Guusje:
    30 juli 2015
    Wij wensen jullie een fantastische mooie reis toe. Op de Anklungschool zijn wij ook geweest. Leuke ervaring. Veel plezier verder.
    Groetjes van Guusje en mij. Ben.
  3. Pa en Ma sikkelbein:
    30 juli 2015
    Mooi is het land van Oma .De foto ,s zijn heel mooi.
  4. Jeannette:
    31 juli 2015
    Leuk om jullie verslag te lezen. Geniet ervan voor je het weet ben je weer thuis.