Railway museum Birma Spoorweg

9 augustus 2016 - River Kwai Floatel, Thailand

Best wel een indrukwekkend dagje,

Voor het ontbijt kwam de olifant langs de floatel om bananen te eten. We hebben vervolgens de watervallen bezichtigd waar joekels van vissen niet alleen de dode huidcellen maar ook je levende huidcellen opaten. Tijdens de tocht nog een muzikant uit Renkum getroffen die ook bij ons op het resort zit.

's middags de Birma begraafplaats bezocht en het museum waar een behulpzame medewerker wist te vertellen dat Opa Haenszgen eerst in Birma te werk is gesteld en vervolgens bij de beroemde brug over de River Kwai in Thailand.

Ons gids Anna is een leuke meid en doet veel moeite om alles voor ons geregeld te krijgen.

Groetjes,

Ferdinand

1. Hans:
    9 augustus 2016
    Inderdaad een indrukwekkend verhaal.
    Ook bijzonder daar nog iets over je opa te horen.

Gr, Hans
  2. Jeannette:
    9 augustus 2016
    Fijn te horen, dat jullie daadwerkelijk aan de rondreis begonnen zijn. Bijzonder dat er archief bewaard is gebleven van de Birma spoorlijn. Of werd dat geconstateerd door middel van gegevens die je bij je had? Nummer of land /streek van herkomst. We horen het tzt nog wel. Groetjes Dinand en Jeannette
  3. B.SIKKELBEIN:
    9 augustus 2016
    Hans .heeft gebeld mooi zijn de beelden. Groetjes Pa en MA.
  4. Nettie:
    Lieve familie,

Fijn om te lezen en te zien dat jullie het er naar jullie zin hebben! Het ziet er mooi uit! Hier gaat alles goed. Have fun verder!

Groetjes, familie Cremers