Dag 8, 9 en 10 Maandag, Dinsdag en Woensdag

26 april 2017 - Sanur, Indonesië

Maandag was een rustig dagje, lummelen aan het strand en in het zwembad. Ook de snorkelsetjes uitgeprobeerd. Resultaat: twee grote protoreaster nodosus (zeesterren) en een paar visjes.

Dinsdagmorgen de wekker gezet om half zeven om de zonsopgang mee te maken. Daarna lekker laten masseren in de Spa van het Resort. Ik een traditionele Balinese massage en Marion een Hot stone treathment. Beide tegelijk laten masseren, dus lekker ontspannen.

's Middags de taxi gepakt naar Kuta voor een lesje golfsurfen. De rastaman herkende ons gelijk, hij had een hoog Jandino gehalte. Stefan en ik ieders een eigen plank met een eigen instructeur. Ik dacht,dat doe ik wel even maar dat viel vies tegen. Stefan had de slag goed te pakken en mijn record van 4,5 sec op de plank.

Bij onze vaste restaurants beginnen ze ons al te kennen en het souvenirwinkeltje hebben we al meer malen bezocht. We kunnen beter handelen met de eigenaar dan met zijn zuster. @Dylan die van de stroopwafels en ons naambordje.

Woensdag was een topdag. Ngoerah had geen tijd voor ons om te rijden en meldde zich af via de app. Vervolgens bood een tijdje later zijn broer zijn diensten aan. De deal was zo gemaakt voor 650K een ritje van 2,5 uur naar Amed. Aan de noordoostzijde van Bali. Een snorkel spot die alle verwachtingen overtrof. We hebben onze ogen uitgekeken en mooie beelden geschoten.

Op de terugweg nog naar het water palace geweest. Ook broer Ghustin was een prettige chauffeur om een dagje mee op te trekken. We hebben van beide mannen telnrs. en die gaan we in de toekomst zeker gebruiken.

Vanavond na het avond eten komt Marion ook eens bekenden tegen. De kapster uit Dieren van de Ami en haar vader was Marion's oude buurjongen. Zo zie je maar weer, de wereld is klein.......

1. Jeannette:
    26 april 2017
    Dus ik begrijp dat jullie nu regelmatig naar Bali gaan, goede chauffeur achter de hand is altijd makkelijk en nu wel beeldje gekocht mag ik hopen?
  2. Ben en Guusje:
    26 april 2017
    Ik denk dat jullie daar wel gaan wonen nu het zo goed gaat. Groetjes en veel plezier verder.
  3. Marion:
    27 april 2017
    We gaan zeker weer terug en de contacten zijn al gelegd. Altijd handig. Beeld nu wel gekocht Jeannette en we hebben Ferdinand jullie hotel laten zien.
  4. Nettie:
    27 april 2017
    Zo te lezen bevalt het jullie goed. Lekker hoor. Het is hier nog fris, dus nog genieten. Lieve groetjes van ons.